מזרונים

 

השינה היא אחד הדברים הבריאים והחשובים ביותר במהלך היום-יום שלנו . השינה מחזקת, מרגיעה, ומעניקה הרבה מאד כוח ואנרגיה ליום המחרת ולכן רופאים רבים מדגישים את חשיבותה. שינה איכותית ורציפה היא צורך בריאותי מהותי בכל גיל. כדי להגיע לתוצאה אופטימלית יש לתת דגש לסוג המזרון, איכות קפיציו, עמידתו בתקן הישראלי והבין-לאומי, ייצורו על פי הסטנדרטים הבין לאומיים והתאמתו לכל אדם.

ברוב המקרים, לאחר כמה שנות שימוש נוצרים בו גלים או שקעים וקיימת תחושה שהשינה נפגמת בשל אי נוחות מסוימת, לכן מומלץ לרכוש מזרון חדש.

 

 

בחירת מזרונים בצורה הנכונה ביותר

 

קיימים כמה סוגים של מזרונים, חשוב שכל לקוח ינסה לשכב על המיטות באולם התצוגה כדי להבין ולהרגיש את ההבדלים בין הסוגים השונים וכדי לחוש מהו הדגם הנוח ביותר עבורו. בדיקה אקוטית זו צריכה להתבצע כמה פעמים כדי לגבש את ההחלטה הנכונה ביותר עבור הלקוח. רך או קשה מדי מהסוג אליו הלקוחות רגילים ושנוח להם לישון עליו, עלול ליצור מצב שהם אינם ישנים טוב בלילה.

חשוב לשים לב לטיב המזרון ולאיכותו ולא לרכוש פריטים זולים שנראים יפים מבחוץ אך ישבשו את שעות השינה הכול כך נחוצות לכל אחד ואחת מאתנו.

מומחי סליפרס sleeperz ממליצים מתוך ניסיונם הרב בתחום המזרנים, כי רצוי לנקות מדי פעם בעזרת שואב אבק שישאב כמויות אבק וחיידקים אם הצטברו בו.

 

 

מזרונים אורטופדיים עם קפיצים מבודדים

 

מזרונים אורטופדיים בעלי קפיצים מבודדים מיוצרים כך שכל קפיץ מותקן באופן נפרד ומבצע פעולות עצמאיות . בזמן שהלקוח ישן, פעילים רק הקפיצים שממוקמים מתחתיו .שאר הקפיצים אינם פעילים ולכן כל אדם בזמן השינה שלו מנצל חלק מהקפיצים בלבד על פי מידות גופו.

הקפיצים הבודדים היא ברוב המקרים הבחירה הנכונה לרוב הקהל, כדי לשמור על יציבותם של עמוד השדרה והגב, תוך התאמה לדרגת הקשיות הרצויה.

 

מזרון בעל שכבת ויסקו ג’ל

 

מזרונים גמישים וחדשים יוצרים חווית שינה שונה וחדשה. הג’ל משנה את עיצובו ומיקומו לאורכו או לרוחבו, על פי תנוחת הגוף של הלקוח.

 

מזרון לטקס

 

פריטים חדשניים אשר בתהליך ייצורם מוסיפים חומר טבעי לחלוטין ששמו לטקס שמקורו משרף העץ. באופן מכוון מייצרים שכבה זו עם חורים כדי לאפשר גמישות, אוורור ואורך חיים ארוך ככל האפשר של המוצר. לאחרונה הלטקס תופס מקום נכבד ולקוחות רבים מעדיפים לרכוש מזרונים חדשים המכילים חומר זה.

 

מזרון בעל קפיצים משולבים

 

מזרונים אורטופדיים אשר בו הקפיצים מחוברים זה לזה ברשת בדוגמת שתי וערב .כך מערכת הקפיצים ערוכה לתת מענה לכל סוגי האנשים. מיקומם של הקפיצים בכל שטח המזרון יוצרת חיים הרבה יותר נעימים לסובלים מכאבי גב.

 

 

התאמה המזרון למידות המיטה

 

עניין אקוטי הוא לדעת מראש את מידות המיטה ולרכוש מזרון התואם את גודל בסיס המיטה, אם מדובר במיטת יחיד, מיטה וחצי או מיטה זוגית בגודל שנרכש. מזרונים גדולים או קטנים מדי יהיו מאד לא נוחים ויגרמו לנדודי שינה משמעותיים.

הלקוחות הוותיקים של סליפרס sleeperz רוכשים אצלנו אחת לכמה שנים מזרון חדש המשרת אותם בנאמנות במשך פרקי זמן ארוכים.

מחפשים מיטות שינה למזרן החדש? היכנסו עכשיו ובחרו ממגוון מיטות השינה שלנו את המתאימה לכם ביותר.

 

בשנים האחרונות חלו שינויים גדולים בשיטת ייצור המזרון ולכן אפשר לרכוש כיום מזרונים טובים מאוד המיוצרים הן בארץ והן בעולם, בטכניקות חדשניות תוך הקפדה על התאמה אופטימלית לגופו של האדם.

ריהוט לצרכן חרטה על דגלה לשרת את לקוחותיה במקצועיות ולכן מאפשרת להם לבחור בין סוגים רבים של מזרונים שכולם בטיב מעולה.

תוצאות: 21 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy